divendres, 17 de maig del 2013

La Javanaise


Volem fer des d'aquest post un petit homenatge a una grandíssima cançó: "La Javanaise".

Creada per la genialitat de Serge Gainsbourg per a Juliette Greco, ha passat a convertir-se una mena d'himne nostàlgic.

Us la presentem en diferents versions, començant per la pròpia del Mestre:








Us deixo la  lletra de la cançó perquè la podeu seguir, a veure si algú s'anima a traduir-la al català:

J'avoue j'en ai bavé pas vous
Mon amour
Avant d'avoir eu vent de vous
Mon amour

Ne vous déplaise,
En dansant la Javanaise,
Nous nous aimions
Le temps d'une chanson

A votre avis qu'avons-nous vu
De l'amour
De vous à moi vous m'avez eu
Mon amour

Ne vous déplaise,
En dansant la Javanaise,
Nous nous aimions
Le temps d'une chanson

Hélas avril en vain me voue
A l'amour
J'avais envie de voir en vous
Cet amour

Ne vous déplaise,
En dansant la Javanaise,
Nous nous aimions
Le temps d'une chanson

La vie ne vaut d'être vécue
Sans amour
Mais c'est vous qui l'avez voulu





2 comentaris: